Datum/Tijd
Date(s) - 25/03/2019
13:15 - 17:00

Locatie
UBA Belgium

Opslaan van deze datum in mijn agenda

NIEUW ****** Inschrijving op sales trainingen gebeurt via de UBA website : KLIK HIER

Voor SMA-leden zijn 3 deelnames
aan sales opleidingen inbegrepen in het lidgeld

Uw sales optimaliseren? Geef meer aandacht aan cultuur i.p.v. strategie

Vandaag de dag biedt de digitale/technologische (r)evolutie eindeloos veel mogelijkheden om je business te optimaliseren en op je klant af te stemmen. En toch… Als je ‘je huis’ niet op orde brengt, je visie, strategie, processen en systemen niet rond de klant opbouwt en je werknemers niet in heel die aanpak betrekt, kan er zand in de machine komen.

Flexibiliteit, risico, innovatie, customer delight, digitale transformatie, big data, enz. zijn buzzwoorden die evenveel interpretaties hebben als er mensen om de tafel zitten.

Maar hoe stimuleren we nu efficiënt en duurzaam een authentieke innovatieve bedrijfscultuur die uitgaat van de consument en zijn/haar ervaring?

Om een antwoord op die vraag te geven, zal Peter een concrete werkwijze met ons delen om innovatie, leiderschap en verandering (van de bedrijfscultuur) in bedrijven mogelijk te maken. Bovendien zal hij een nieuw ‘sturend model’ voorstellen dat bedrijven moet helpen voort te bouwen op de mogelijkheden van industrie 4.0 en/of de uitdagingen ervan aan te pakken. Uiteraard zal Peter ook talrijke voorbeelden aanhalen uit de verschillende bedrijven waarmee hij in het verleden samengewerkt heeft.

Voor wie?
Sales directors/managers, marketing directors/managers, product managers, community managers…

Niveau
Iedereen is welkom en zal er veel uithalen (beginners tot advanced)

Taal
De workshop wordt gegeven in de taal van de spreker: Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.
De slides zijn in het Engels.

Programma
Peter Rosseel, Managing Director of Management Consulting and Research

  • De wereld waarin we leven
    • Technologische (r)evolutie
    • Sociologische/maatschappelijke (r)evolutie
  • Design en/versus customer experience. Niveaus van customer experience.
  • De wereld zien door de ogen van de ander.
  • De duistere kant van kennis en expertise.
  • De gouden driehoek: visie – leiderschap – cultuur
  • Waarom is verandering nodig? Een brandend platform creëren.
  • Verandering versus transformatie.
  • Waarom communicatie alleen niet volstaat, maar het wel noodzakelijk is. Communicatie leidt niet tot betrokkenheid.
  • Hoe een cultuur van betrokkenheid creëren?

 

Adres 
De sessie gaat door bij UBA in Buro & Design Center, Esplanade 1 (6de verdieping), 1020 Brussel
(ligt aan de voet van het Atomium te Brussel, tegenover de Brussels Expo en naast Trade Mart)
Locatie : meer info

 

In samenwerking met