Datum/Tijd
Date(s) - 12/10/2020
13:15 - 17:00

Locatie
UBA Belgium

Opslaan van deze datum in mijn agenda

Inschrijven via de UBA website : KLIK HIER

Voor SMA-leden is de deelname
aan 3 sales opleidingen inbegrepen in het lidgeld
Beperkt tot 2 leden in geval van SMA bedrijfslidmaatschap
Niet-leden : 375 euro, excl. BTW

Spreekster
Jack Cox, Managing Director BLE Associates

 

Hoe leer ik mijn concurrenten grondig kennen om mijn publiek nog beter te bereiken met mijn marketingmix en mijn commerciële strategie?

In de meeste bedrijven zien we dat er vaak meer aandacht wordt besteed aan de dagelijkse activiteiten dan aan een grondige, verrijkende, creatieve en pertinente concurrentieanalyse.
Terwijl we door een betere kennis van onze omgeving en concurrenten net makkelijker de lijnen van onze sales- en marketingplannen kunnen uitzetten. We scheppen er weer plezier in om strategieën uit te werken en onze eindklant op zijn wenken te bedienen.

Tijdens de training zal u de kans krijgen om de aangereikte modellen toe te passen op enkele merken van de aanwezige deelnemers. In dit opzicht wordt het een heel hands-on training.

 

Leerdoelstellingen

  • Zich een perfect beeld vormen van het concurrentielandschap waar de klant zich in bevindt
  • Efficiënter worden in het hele marketinggebeuren en in het uitstippelen en uitvoeren van een commerciële strategie
  • Tips & tricks krijgen om een vlottere verkoper te worden

 

Voor wie ?

  • Iedereen die van dichtbij of van ver met klanten te maken krijgt
  • Product Managers, Trade Marketing Managers, Customer Marketing Managers
  • Key Account Managers, salesvertegenwoordigers

 

Niveau

Deze opleiding richt zich naar “beginners” met een elementaire kennis van het behandelde thema.

 

Taal

De opleiding wordt gegeven in het Frans.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.
De slides zijn in het Frans.

 

Spreker

Jack Cox is Managing Director van BLE Associates, een consultancybureau gespecialiseerd in gedrags- en methodologische opleidingen: verkooptechnieken, selfmanagement en groepsdynamiek, operationele verkoop en marketing.

Jack kan bogen op ruim 12 jaar ervaring in sales en marketing bij multinationals (Schweppes en Philip Morris International) en 17 jaar bij een communicatiebureau (Strategie Agency) als Customer Manager en New Business Developer.

Jack begeleidt ondernemingen om ze te helpen een beter inzicht te krijgen in hun werkterrein, hun concurrenten en hun commerciële doeltreffendheid in de ruime betekenis van het woord (sales, prospectie en fieldcoaching).

 

Adres 

De sessie gaat door bij UBA in Buro & Design Center, Esplanade 1 (6de verdieping), 1020 Brussel (ligt aan de voet van het Atomium te Brussel, tegenover de Brussels Expo en naast Trade Mart)
Locatie : meer info

 


Inschrijven via de UBA website : KLIK HIER

In samenwerking met