De sterkte van een aankoopgroepering in DIY.
Didier Bogaert staat sinds 1,5 jaar aan het hoofd van Meno Group en zal met ons de eerste resultaten delen van de nieuwe strategische richting die Meno Group is ingeslagen.
Daarnaast geeft hij inzicht in de opportuniteiten voor leveranciers in het zeer specifieke kader van een coöperatieve aankoopgroepering.
Wat zijn de verwachtingen? De mogelijkheden en moeilijkheden; en vooral: waar liggen groeiopportuniteiten?
Menouquin werd opgericht in 1947 en groeide uit tot Meno Group, de eerste coöperatieve aankooporganisatie voor zelfstandige handelaren in ijzerwaren, gereedschappen, doe-het-zelf enc huishoudartikelen. Meno Group is de grootste aankoopcentrale in de DHZ-sector en de wereld van professionele gereedschappen in België. Er zijn drie categorieën winkels: voor professionals, voor doe-het-zelvers en voor fans van decoratie en heerlijke kleine gerechten.
Meer info: www.meno.be
Over de spreker
Didier Bogaert heeft langdurige ervaring in een commerciële omgeving en in de retailsector in concurrerende markten.
Dit is wat hem elke dag drijft:
Om u in te schrijven als HIMA-lid zal u volgende stappen moeten doorlopen.
U kunt ons via e-mail bereiken op sma@sma-belgium.be.
Salons de Romree - Beiaardlaan 31, Grimbergen
Donderdag 28 maart 2024
11:30 - 15:30