Terug

Customer centricity: the new sales imperative

Omschrijving

Beste SMA-lid of sympathisant,

Nieuwjaarswensen overbrengen kan tot eind deze maand; dat leren ons ook de nieuwjaarsrecepties van onze politieke partijen. Dus graag willen wij jullie ook een succesvol, gezond en gelukkig 2025 toewensen. 

Wij wensen jullie tevens veel passie en kennis toe, zodat dit nieuwe jaar ook op professioneel en sales vlak een topjaar mag worden.

Over kennis gesproken: houd alvast donderdag, 13 februari vrij voor onze eerste SMA meeting van het nieuwe jaar. Of beter: schrijf u vandaag al in!

 

“Customer centricity: the new sales imperative”

 

Momenteel worden de sprekers (meerdere cases) vastgelegd, maar op donderdag, 13 februari gaat u leren hoe u en uw organisatie nog beter kunnen inspelen op de steeds meer veeleisende en kritische klanten en inkopers. Volgende topics komen hierbij aan bod.

  • Hoe omgaan met & inspelen op de sterk wisselende en kritische klant verwachtingen
  • Nood aan meer personalisatie en tailormade denken
  • Groeiend belang van post-sales support
  • Rol van story-telling
  • Versterken van online engagement (via website, social media) met de klant
  • ‘Constant value addition’ (waarde waarde waarde!!!)

Voertaal: Nederlands


Spreker(s)

TBC


Programma

14.30 - Ontvangst
15.00 - Voorstelling van cases
16.45 -  Q&A
17.15 - Uitgebreide netwerkreceptie


Hoe kan ik contact opnemen met SMA als ik vragen heb?

U kunt ons via e-mail bereiken op sma@sma-belgium.be.

Locatie

Hotel Abbey – Kerkeblokstraat 5 – 1850 GRIMBERGEN

Datum & tijd

Donderdag 13 februari 2025

14:30 - 18:00


Tags

GET TOGETHER

Deel met uw vrienden en collega's