Beste SMA-lid of sympathisant,
Graag stellen we jou ons ‘partner-event’ met Impaqtr voor. Samen het hun hebben we een mooi programma samengesteld. Verwacht 2 tot 3 sterke sprekers die jou praktische kennis, cases en zelfs juridisch advies zullen meegeven.
Retailer data bieden een ongekend potentieel – als je weet hoe je het optimaal inzet. Tijdens dit SMA-event zoomen we in op hoe merken en retailers samen sterker kunnen staan dankzij data:
We beantwoorden ook prangende vragen zoals:
Naast deze praktische inzichten ontvangen we ook een juridisch expert die toelichting geeft bij de spelregels rond mededinging en GDPR bij data-uitwisseling.
Laat je inspireren en kom mee ontdekken hoe je het maximale haalt uit retailer data.
📌 Reserveer je plaats vandaag nog!
Voertaal: Nederlands
Bert Jacobs (Impaqtr)
Founder. De Oost-Vlaamse start-up Impaqtr wil retailer data en door fabrikanten gewenste gegevens in de supermarkten met een SaaS-platform (Aurora) samenbrengen. Retailers kunnen hun data beschikbaar maken voor fabrikanten, maar ook die kunnen weer hun eigen data toevoegen uit bijvoorbeeld SAP of SalesForce of marktonderzoek dat van derden komt. Met die aanpak vond Impaqtr ondertussen al vele klanten, waaronder kleppers als AB Inbev, Henkel, PepsiCo en Ferrero.
Emmelie Wijckmans (Faros)
Emmelie’s praktijk focust op Europees en Belgisch mededingingsrecht. Emmelie behandelt op dagelijkse basis mededingingszaken voor de Europese Commissie en de Belgische mededingingsautoriteit, en verstrekt ook advies aan een brede waaier van ondernemingen. Zij is tevens trainer in het compliance team van Faros. In deze context ontwikkelt ze op maat gemaakte compliance trainingen voor Belgische en internationale ondernemingen. Emmelie heeft bijzondere expertise in de retail sector, alsook in media, IT en farma.
U kunt ons via e-mail bereiken op sma@sma-belgium.be.
Hotel Abbey – Kerkeblokstraat 5 – 1850 GRIMBERGEN
Donderdag 26 juni 2025
14:30 - 17:00