Spreker(s) :
Bert Peleman is een ervaren marketingleider met een carrière bij zowel internationale als lokale merken. Hij begon zijn loopbaan bij Procter & Gamble en bekleedde vervolgens senior internationale marketingfuncties bij The Walt Disney Company en Estée Lauder Companies. In België heeft hij groei en innovatie gestimuleerd bij gerenommeerde namen in mobiele telecommunicatie (Mobistar), energie (Nuon, Lampiris) en detailhandel (Brico & Planit).
Als keynote speaker heeft Bert inzichten gedeeld op marketingconferenties over de hele wereld. Tegenwoordig adviseert en investeert hij in start-ups en scale-ups in verschillende sectoren. Hij maakt ook podcasts en is de auteur van “The Brand Butterfly” (2025, Uitgeverij Pelckmans), een strategische en praktische gids voor “High-Value Customer” marketing.
Spreker(s) :
Siebe Hannosset, geluk/gezondheidsmentor
Spreker(s) :
Jacques Van Cauwenberge, International Strategy Consultant
Spreker(s) :
Frank De Pauw – “Customer centricity: the new sales imperative”
Els Maes (BIC) – “BIC. Customer centricity in every category”
Spreker(s) :
Jubeline Logghe
Save the Date - 27 mei @ Grimbergen: Ontdek de Challenges binnen Lead Management! Case VIESSMANN, met keynote door Niels Vermylen. Reserveer nu uw plaats!
Spreker(s) :
Niels Vermylen, Marcom Manager Finance & Leasing Solutions
Spreker(s) :
Spreker(s) :
Bert Van Haleweyck
Procurement expert, Procomma
Jean Heylen
General Manager, Top of the Crop
Panelgesprek met Markies, Leadon en Everybody Happy
over evenementen en nieuws